„Przedszkolny Ogródek” – jest ubiegłorocznym projektem zazielenienia przedszkolnego terenu. Głównym celem była chęć kształtowania u dzieci postawy ekologicznej poprzez zastosowanie tej atrakcyjnej formy edukacyjnej. Powstały aż dwie strefy: strefa kwietnej łąki oraz strefa ogrodu. Dzięki tej pierwszej dzieci mogły uczyć się, czym jest bioróżnorodność i dlaczego tak ważne są rośliny miododajne – do tego mogły obserwować różnobarwne motyle. Największą popularnością cieszyła się strefa ogrodu. Tutaj w specjalnych , drewnianych skrzyniach, znaleźć można było warzywa takie jak: ogórki, dynię, kabaczki, marchew, pietruszkę, seler, cebulkę, pomidorki, zioła czy owoce: truskawki i poziomki. Dzieci wszystkie te warzywa i owoce siały oraz sadziły samodzielnie, mogły obserwować owoce swojej pracy, a także z tego korzystać jako: dodatki do przedszkolnego śniadania, włoszczyzna do zup, składnik wypieków i deserów. Tym samym miały świadomość tego, że są to ich warzywa i owoce, które zasiały kilka miesięcy wcześniej. Dzięki takim działaniom uczymy dzieci, „że żeby coś od natury otrzymać, my też musimy jej coś dać”. Pragnęliśmy aby dzieci mogły uzyskać wiedzę o etapach rozwoju i warunkach życia roślin i obserwować zmiany zachodzące w wyglądzie roślin w ciągu roku. A teraz nadszedł czas, aby posprzątać przedszkolny ogródek i wyrwać ostatnie pozostałe tam warzywa. Zebrane warzywa przekazaliśmy do przedszkolnej kuchni. Na pewno posłużą do ugotowania niejednej pysznej zupy.
Koordynatorem projektu była nauczycielka Ewelina Bury.